lördag 2 januari 2010

2010

GOTT NYTT ÅR!

Vad har hänt här sedan sist då? är lite dålig på dethär, jag o bloggen klickan nog inte lika mkt längre. Hur som..

Åkte till sthlm ett par dagar för att hälsa på mina älskade kusiner, simpan, marcus och helen. underbart! Sprang runt på stan tre dagar i streck och halsen höll på att frysa fast av kyla. Gjorde en hel del fina fynd med bästa helen på söder. såklart. Lämnade sedan lille storstaden nöjd och belåten.



Åkte hem för att fira nyår i sveriges mest oorganiserade stad. Det slutade med att jag & sandra som inte setts på två år firade bara vi två här hemma. Men med vin, cider, skumpa och två år att ta igen kunde nyår inte slutat bättre!

Efter att haft en orginell tacomiddag med min lillebror skålade vi in det nya året med dunder och brak(lillen stod för fyrvärkeriet givetvis)



Det blev inga nyårslöften i år. Bara stora ambitioner, och en otroligt positiv förhoppning om det kommande året!



If there is a will there is a way.



Imorgon åker jag tillbaka till kära London för att packa ihop livet och jobba en sista månad.

Sedan sätter jag igång prosessen till min sedan barnsben stora dröm.



To be continued..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar