söndag 22 november 2009

californiabound

hade ett sjukt intressant samtal med en kund till mig som är någon slags produkt manager på ett london-paris parfymeri företag. Jag berättade vad jag ville göra och han sa bara: gör bara såhär såhär såhär, ring dehär dehär och dehär, sen dyker du upp och säger dethär dethär o dethär. osv. och fick det att låta så lätt.

och det är ju egentligen aldrig svårare än man gör det.
får se...

sjukt hur levet ser ut nu och vad man har gjort. hade ju aldrig kunnat förutspå dethär för några år sedan. så jag kan ju inte ens gissa hur allt ser ut om ännu ett par år.

ahh.. rätt underbart ändå. även fasst jag hatar att kalla mig vuxen så älskar jag att ha möjligheten att kunna göra precis vad jag vill när jag vill och vart jag vill!


ps. idag har jag kollat på the hills HELA dagen. jag hade bara en uppgift idag: städa rummet. Det har jag Inte gjort. men det är okej. sjukt skön dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar